idawallander.blogg.se

You only live one time, eat cookies. - William Spetz Bytte blogg: http://nattstad.se/iidawallander

/ I don't even care if I know you.

Publicerad 2012-10-01 19:31:59 i Allmänt

Fotade lite i skolan idag, temat var dystert och sorgligt. Jag är inte klar med redigeringen och jag är väldigt mycket nybörjare men en utav bilderna kan jag bjuda på ! :*
Eller nahe okej den redigerade bilden gick inte att lägga upp för det var tydligen inte någon bildfil... Hmm.. :s
 
Äh här kommer några av dom andra då :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

idamariajohanna

Jag har bytt till nattstad! http://nattstad.se/iidawallander Hej ! Mitt namn är Ida-Maria och jag är en femtonårig tjej från Norrköping. Jag går första året på JB gymnasiet i linjen estetisk media. Utbildningen handlar om foto, film, redigering osv. Här på bloggen tänkte jag lägga upp lite allt möjligt, men mest bilder eftersom fotografi är vad jag brinner för. Enjoy ! ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela